top of page

סטיספייר Little Secret: הוראות הפעלה בעברית

במיוחד בשבילך: תרגום לעברית של ספרון העזר והעלון שמגיע עם ויברטור התחתונים סטיספייר ליטל סיקרט (סטיספייר סוד קטן), וקישור לאפליקציה



סטיספייר ליטל סיקרט ("סוד קטן") הוא ויברטור לתחתונים, המתופעל בשלט רחוק או על ידי אפליקציה של סטיספייר, ומיועד בין השאר למשחקי זוגות דיסקרטיים.


הנה, זה המוצר, מיד נמשיך לדבר עליו:




הויברטור נטען באמצעות כבל USB מגנטי, סטנדרטי למוצרי סטיספייר. הוא מתחבר לשתי הנקודות המגנטיות בבסיס הויברטור. השלט נטען אף הוא באמצעות יואסבי, אך זהו כבל נפרד.


נורה קטנה תספק חיווי לגבי מצב הבטריה: כל עוד היא מהבהבת, המוצר בטעינה. ברגע שהאור דולק באופן רצוף ויציב, סטיספייר Little Secret נטען במלואו. זמן ההטענה המלא הוא שלוש שעות. זמן השימוש הוא כשעה אחת (60 דקות).


על מנת להפעיל את סטיספייר ליטל סיקרט יש ללחוץ על כפתור ההפעלה במשך 1.5 שניות. אם ברצונך לצמד אותו לאפליקציה של סטיספייר (הורידו כאן: אפליקציית סטיספייר לאנדרואיד, אפליקציית סטיספייר לאייפון), יש לוודא שהבלוטות' דולק וללחוץ על כפתור ההפעלה במשך שלוש שניות רצופות. כאשר יורגש רטט קצר בסטיספייר סוד קטן - זה הסימן לכך שהצימוד הצליח והצעצוע מחובר לאפליקציה.



השלט הרחוק כולל ארבעה כפתורים: כפתור הפעלה, שני כפתורי אינטנסיביות (חץ למעלה וחץ למטה) וכפתור מעבר בין סוגי רטטים (שהציור עליו הם כמה עיגולים זה בתוך זה). ישנם 11 מצבי רטט.

תדרי רדיו בהם נעשה שימוש: 2402MHz - 2480MHz.


יש להשתמש בלובריקנט (מסכך) ביחד עם הויברטור לתחתונים.


כאשר תגיע העת לנקות, רחצו את סטיספייר ליטל סיקרט במים וסבון, או התיזו עליו ספריי ניקוי צעצועים ונגבו. אין לטבול את המוצר במים בזמן הטעינה. כמו כן אין לטבול במים את השלט.

חשוב מאד: הבטריות של סטיספייר Little Secret מכילות חומרים מזהמים לסביבה. אין להשליך את המוצר לאשפה אלא אם ברצונך לזרקו, יש לעשות זאת בפח ייעודי לפסולת אלקטרונית או למסרו ליצרן / ליבואנית.




0 תגובות
bottom of page