top of page

יש לך סטיספייר וקשה לך ליהנות? עזרה בדרך!

סטיספייר פרו 2 ו-3, הצעצועים יונקי הדגדגן, מביאים בעלות פות רבות לאורגזמה ואף להשפרצה. אז למה לך זה לא מצליח? הפתרון אולי כאן

בואו נדבר מה ואיך נעשה עם סטיספייר - הכוונה לסטיספייר פרו 2, סטיספייר פרו 3 ושאר הוורסיות בעלות פיית היניקה - כדי למקסם את היכולות של הצעצוע. קודם כל, כדאי לדעת שיש כל מיני סוגי אורגזמות (וגינלית, אנאלית, דגדגנית, באמצעות הפטמות וכו') וכמה דרכים להשיג כל אחת מהן, ויכול להיות שאחת או יותר לא תעבוד עבורך - למרות שאפשר להתאמן ולנסות, ועם הזמן היא אולי תגיע.


סטיספייר מתרכז באורגזמה דגדגנית, באמצעות פולסים של אוויר שמדמים יניקה של האזור. הדגדגן הוא רקמה רכה בגודל אפון, החבויה מתחת לשפתי הפות, והוא נמצא קצת מעל פתח השופכה. יניקה (או תנועות מציצה) היא דרך אחת להשיג אורגמה דגדגנית, ודרך אחרת - עם צעצועים אחרים או עם פרטנר.ית - היא ליקוק נלהב של האזור.

עד כאן החלק הטכני. העניין הוא שהגוף אינו רובוט ואין בו מתגי on/off כמו לסטיספייר. הגוף לא אומר "לחצת על נקודה, לכן אשפריץ בכיף", אלא מושפע מתלאות היום, מצב נפשי, ושאר הסחות דעת. אז קודם כל, עלייך להרגע, לנתק עצמך, ולהביא את הגוף למצב של עוררות - למשל על ידי ליטופים או גירוי קל.


מפה זה משחק: לסטיספייר יש נקודה אחת שבה היניקה אפקטיבית - לפעמים היא קרובה יותר לשופכה מאשר לדגדגן, לפעמים בדיוק על הדגדגן עצמו - והנקודה הזו תלויית אחיזה, זווית המיקום על הגוף, לחץ בהפעלה (הנחת ברכות או יצרת לחץ אגרסיבי?), ועוצמת המכשיר. אם אינך מרגיש.ה כלום, כדאי להתחיל מהעוצמות הגבוהות, ל"בום" ראשוני, ומשם לרדת.


עוד משתנה חשוב שיכול להשפיע היא התנוחה: יש הבדל בתחושה בין שכיבה על הגב ברגליים פשוקות, או רגליים צמודות, או על הבטן (כשהסטיספייר מוצמד מלמטה למעלה), או בישיבה, או בתוך מי האמבטיה. שווה לשחק ולנסות.


הדבר הכי חשוב הוא זמן. בין אם מדובר בתנוחות ובין אם בעוצמת ההפעלה, כל גוף ודגדגן שונים ולא תמיד דברים יתרחשו מיידית. בדיוק כמו הקצפת שמנת, שבה הקצפת אינה נוצרת בתוך חצי דקה אלא נדרשות מספר דקות, כך פה: זה מגע חדש עבור הגוף והוא צריך זמן להתכוונן, להכירו ולסווגו כ"בטוח" ו"סבבה".


בהצלחה!


* איך ליהנות עם סטיספייר פורסם במקור כשרשור בטוויטר שלי, Swipe2Left, והעתקתי את הטקסט לפה, לשם נוחות הקריאה









0 תגובות
bottom of page