top of page

מדריך פיסטינג: איך לעשות בצורה מוצלחת

אנאלי הוא משחק אצבעות נעים, פיסטינג כבר דורש את כל כף היד - והרבה יותר רגישות. אז איך לעשות אותו באופן שכל הצדדים יהנו? המדריך הזה יסביר


צלחת אנאלי עם הפרטנר.ית? אם יש לכןם רצון, תוכלו לנסות להתקדם לפיסטינג. פיסטינג דומה לאנאלי, בהבדל שמכניסים בו יותר אצבעות, ולכן אם באנאלי צריך להיות רגישיםות וקשוביםות, בפיסטינג צריך להיות *הרבה יותר* רגישיםות וקשוביםות, ולהעזר בהרבה יותר שימון וסיכוך, רצוי באמצעות קרם לובריקנט ייעודי לפיסטינג. כל ההמלצות מהפוסט איך לעשות אנאלי מתאימות גם פה, ויותר. לא כדאי לך (ולמי שאיתך) לעשות פיסטינג אם לא התנסית לפני כן באנאלי מספר פעמים.


הנקודה הבעייתית ביותר בפיסטינג היא האלכסון שבין שורש האגודל לשורש הזרת: זה האזור הרחב ביותר בכף היד שמיועד להכנס פנימה. ולכן זה האזור שבהגיע הרגע, יהיה עלייך לכווץ ככל שניתן (תמונות בתחתית הפוסט).


בדיוק כמו אנאלי, עליך להתחיל בזהירות: לרכך את המקום ולרכוש את אמונו בטפיחות עדינות, שימון ועיסוי: הדבר חשוב במיוחד משום שמדובר באזור ללא שימון טבעי. משסיככת, ההתרחבות הראשונית היא ההזדמנות שלך להכניס אצבע אחת: *אף פעם לא את כל כף היד בבת אחת!* זה הזמן לעצור ולהשהות את האצבע לכמה רגעים. בהמשך ניתן להחדיר אצבע נוספת ולהרחיב לאט לאט את הכניסה. בזמן הרחבת הכניסה וגם אחר כך, מומלץ לשמן ולסכך שוב - רצוי שהדבר ייעשה באמצעות לובריקנטים ייעודיים לפיסטינג, שהם מרוכזים מאד ומגיעים כקרם, ומעבר לכך שנוח יותר למרוח אותם, יתרונים הוא שהם נשארים במקום לאורך זמן ואינם נוזלים. יש לוב ייעודי לפיסטינג של חברת פיור (pjur), לובריקנט קרם לפיסטינג של ארוס ויש קרם פיסטינג של קובקו.


חשוב להבין: זה לא מופע סיום בי"ס שפורשים בו אצבעות ומנופפים - מדובר על פתח צר וההתנהגות בהתאם. לכן חשוב לקפל את האצבעות ולכווץ אותן זו על זו. בהמשך, כשמגיעים לאגודל, נקפל גם אותו אל כף היד. וכל הזמן, ממש כל הזמן, עליך לחפש אקטיבית פידבקים ממי שאיתך: איך זה מרגיש? רוצה? להמשיך?









* מדריך פיסטינג פורסם במקור בטוויטר שלי, Swipe2Left, והעתקתי את הטקסט לפה, לשם נוחות הקריאה








0 תגובות
bottom of page