top of page

מדריך אנאלי בסיסי

המדריך שילמד אותך איך לעשות אנאלי לפרטנר.ית שאיתך באופן מהנה ומעולה. הנה תקציר: זו בעיקר סבלנות ועבודת אצבעות, ואין קשר לקיומו של פין



אבהיר: אנאלי אינו פימפום חור התחת, אוקיי? זה לא העיקר. הוא לא נועד לגברים שרוצים לחדור למקום שהוא הרבה יותר מהודק, אלא מדובר בדרך אחרת שבה נשים וגברים - הצד שמקבל - יוכלו להגיע לאורגזמות חזקות מאד באמצעות גירוי של מרכזי העונג, שהם נקודת ה-G, ה-A והערמונית, ולאצבעות יש תפקיד מרכזי בכך.


ראשית, כללי יסוד קריטיים בכל רגע נתון: 1. מדובר באזור רגיש, כל מגע חייב להיות עדין ומתחשב; 2. חובה לגזוז ציפורניים ולהסיר כל זיז עור שעשוי לשרוט. במקרה הצורך לבשו כפפות; 3. המפתח הוא פידבק ותקשורת. חשוב תמיד לוודא: טוב לך? רוצה עוד? כמה? זה יותר מדי? פחות מדי? מעצבן? לעצור? להמשיך?


פי הטבעת הוא אזור קפוץ וכל מגע לא נכון יגרום לו להסגר ולהתגונן. לכן, ראשית עליך להכיר את האזור ולהרגילו למגע: תחילה עם טפיחות ותיפופים קטנים של קצות האצבעות בירכיים וסביב האזור. אחר כך אפשר לעסות את הקונדליני, שנמצא קצת מתחת עצם הזנב ונחשב לאזור שמפעיל את המיניות. סבלנות! זה עשוי לארוך מספר דקות.


* חשוב מאד לשמן את האזור באמצעות רימינג, רוק או לוב (והכי רצוי לוב מיוחד לאנאלי, שהוא סמיך יותר) - מה שנוח למי שאיתך. ככל שהזמן יעבור (סבלנות!) יקל עלייך להבחין בהתרחבות פי הטבעת, כאילו הוא מזמין אותך פנימה. גם אם נדמה לך שזה בסדר, מוטב לוודא זאת עם מי שאיתך ולשמוע זאת במפורש, משום שהחדרת אצבעות ללא רצון אמיתי תגרום להצטפדות ולכאב. להזכירך: המטרה היא כיף הדדי.


רק אחרי שיש אישור ודאי ומוחלט, מותר להחדיר אצבע ראשונה. זו יכולה להיות כל אצבע פרט לאגודל, שהוא קצר ופחות מתאים. מרגע שהאצבע בפנים, לא מוציאים אותה!. יש להמשיך לאט: זה אזור רגיש, שצריך זמן להתרגל לכך שפתאום נכנס אליו משהו שלא היה שם קודם. פי הטבעת יתכווץ ו*אסור* בשום אופן לעשות תנועות פנימה והחוצה.


כיוון שכך, כדאי לך להרגיש את המקום, לשחק בעדינות רבה במשך כמה דקות באמצעות תנועות מעגליות ואיטיות של האצבע (ושוב: *לא* פנימה והחוצה). כמה זמן? זה כבר תלוי בתקשורת עם מי שאיתך: זה עשוי לארוך 10 דקות, לפעמים יותר - ולפעמים פחות. סבלנות חשובה מאד. אם מי שאיתך רוצה, ניתן להכניס אצבע נוספת, ושוב לסכך.


הערת שוליים: כשזו פרטנרית אישה, הדרך "המסורתית" להגיע לנקודת ה-G היא דרך הפות: עלייך לשלוח את אצבעותיך למעלה ולעקל אותן לכיוון הבטן - לא לגובה הטבור אלא נמוך מכך, נאמר בגובה 3-4 אצבעות מעל הדגדגן. זה קצת שונה אצל כל אישה והמפתח הוא תקשורת עם בת הזוג, כך שחובה עלייך להיות בקשב לתגובתה ולפידבק שלה.


לעומת זאת באנאלי, ננסה להגיע לנקודת ה-G דרך הישבן. במקרה כזה עלייך לשלוח אצבעות קדימה לכיוון הבטן, לעקל למטה ולגשש אחר הנקודה. נ.ב - אולי תהיה השפרצה וגינלית. חשובה מאד תקשורת וחשוב להבחין מתי האזור מתכווץ או מתרחב, ומתי האזור מזהה אותך ויודע שסבבה איתך (ואז בפעם הבאה ההתרחבות אולי תהיה מהירה יותר).


הצלחת? נהדר. כדאי לך לנסות גם את נקודת ה-A: היא נמצאת ישר עד הקצה וקצת מעבר לקשת - או לקצה האצבע במקרה זה - והיתרון שלה הוא אורגזמות חזקות מאד וייצריות, שונות בהרגשתן מאלו ה"רגילות".


נקודה אחרת, שמיועדת לגברים, ובעצם גם לנשים, היא הערמונית (פרוסטטה): עליך להתחיל בעדינות כשהאצבע שלך ישרה, ולעקל אותה למעלה בזהירות עד שאצבעך תרגיש מעין גוש קשיח למדי. ושוב, תקשורת חשובה, שכן אולי זה לא מגע שחביב על מי שאיתך: עבור חלק זה הדובדבן שבקצפת, ועבור חלק זה אינטנסיבי מדי.


המגע הוא העיקר והאורגזמות שכנראה יבואו הן בונוס נהדר. עם זאת, גם אחר כך להמשיך בפידבקים: אם זה גבר שגמר, על פי רוב עדיף לך להחליק החוצה (לאט!). אם הפרטנרית שלך אישה, מוטב לשאול: נשים יכולות להגיע לאורגזמות מרובות, כך שכדאי לוודא איתה אם היא מעדיפה שהאצבע שלך תחליק החוצה, או שהיא רוצה להמשיך עוד.


* מדריך אנאלי פורסם במקור כשרשור בטוויטר שלי, Swipe2Left, והעתקתי את הטקסט לפה, לשם הנוחות הקריאה

0 תגובות
bottom of page