top of page

ויברטור עם תנועת למעלה-למטה: איזה מתאים לי?

היי היי, קראת מהם ויברטורי למעלה-למטה ("ויברטורים פועמים") והחלטת שבא לך אחד? איזה יופי! עכשיו נשאר להתאים את הויברטור הנכון לצרכים שלך


ויברטור "פועם" מסדרת סטרוניק של חברת פאן פקטורי
ויברטור "פועם" מסדרת סטרוניק של חברת פאן פקטורי

ויברטורי "למעלה-למטה" (או "קדימה-אחורה"), שלהיכרות עימם הוקדש פוסט נפרד, קרויים על שום התנועה שמאפיינת אותם: הם מסוגלים לנוע מעצמם, בין אם על ידי צוואר גמיש ובין אם על ידי מגנטים. רובם, אך לא כולם (בטח שלא ויברטורי ארנב), מותאמים לחדירה אנאלית בנוסף לזו הווגינלית, ולפיכך יתאימו גם למי שלא התברכ'ה בווגינה, עם זאת התנועה עצמה תוכננה כך שתתאים יותר למגע ברקמות הספוגיות של הנרתיק (וגינה, נו), אז קחו זאת בחשבון. בכל אופן, הנה מה שיעזור לך לבחור את ויברטור "למעלה-למטה" שיתאים לך יותר מאחרים:


לנוחותך, ניווט מהיר בין ההמלצות:


ויברטורים לתקציב מוגבל

אם התקציב שלך מוגבל, אל דאגה! יש ויברטורים בשבילך. הם אמנם לא הויברטורים הכי יוקרתיים, ותנועת "למעלה-למטה" שלהם לא אינטנסיבית ומקיפה כמו זו שתספקנה חברות הפרימיום, ובכל זאת: ויברטור ארנב בסטיאן ידאג לתחושה הרצויה, בתוספת פנינים נסתרות מסתובבות בצוואר הויברטור שיוסיפו עניין; אופציה אחרת היא ויברטור ראביט טוקי, שמוציא את המיטב מהלימונים (שהם להיות ויברטור בסיסי במחיר נמוך) שהחיים נתנו לו, וימחיש את הפוטנציאל.




 

ויברטור למי שבתחילת הדרך בעולם צעצועי המין

אם החלטת לנסות ויברטור פועם כשעבורך זוהי רק תחילת הדרך בעולם הויברטורים, בין אם המפעימים ובין אם ויברטורים באופן כללי - פאן פקטורי סטרוניק פטיט הוא הבחירה שלך. מדובר בויברטור צר וקומפקטי, בעל מראה שאינו מאיים, שיאפשר לך לחקור מה הכי טוב עבורך. עכשיו כשהכנסת אותו והידיים שלך משוחררות, יש לך הזדמנות לגעת בעצמך בדרכים נוספות ובמקומות אחרים ולהבין טוב יותר איזה מגע נחמד לך.



 

מקסימום תוצאות במינימום מאמץ

אם בא לך מקסימום תוצאות במינימום מאמץ, נביא לתשומת לבך את קיומו של פאן פקטורי סטרוניק פיוז'ן, שמשלב ויברטור חיצוני ("כנף" מרפרפת על הדגדגן, בדומה לויברטור ארנב) יחד עם הפעימות הווגינליות. עוד יתרון של ויברטור זה: הוא מאפשר לשמור את דפוסי הרטט והפעימות שהעדפת, לשימוש מהיר בפעמים הבאות. כמו שאמרנו: מקסימום תוצאות במינימום לחיצות כפתור.



 

ויברטור פועם ומפעים עם אפליקציה

אם יש לך תשוקה לוויברטורים שנשלטים על ידי אפליקציה, על יתרונותיה הרבים (שליטה מרחוק, הגדרה של מקצבים אישיים, חיבור לספוטיפיי ורטט בקצב המוזיקה), אין מה לעשות, לאבנס גרביטי הוא המוצר בשבילך. נכון לעכשיו לאבנס מייצרים את ה-Thrusters היחידים - או לפחות היחידים בחנות זו - שנשלטים על ידי אפליקציה.



עם זאת, בתחום האפליקציה ישנה אופציה נוספת, גם היא מבית Lovense:

 

ויברטור פועם לנקודת הג'י בתוספת אפליקציה

אם חשוב לך להגיע לנקודת הג'י יחד עם האפליקציה, לאבנס וולס החדש יתאים לך יותר: הוא מזכיר מאד את לאבנס לאש 3 הפופולרי והאהוב, בהבדל שלאבנס וולס "דוחף" בנוסף לרטט, והגוף שלו קצת יותר גמיש.



 

ויברטור לתחושה אינטנסיבית של מגע אצבעות

אם לא חשוב לך שתהיה אפליקציה ולעומת זאת חשוב לך מיקוד ותחושה אינטנסיבית של מגע אצבעות בנקודת הג'י, ברור שכדאי לך את פאן פקטורי סטרוניק G: ראשו מוצב בעיקול קל בדיוק במידה הנכונה כדי לעסות את הג'י ספוט ולגרום לך להרגיש כאילו מדובר באצבעות של פרטנר'ית.



 

ויברטור פועם בעל מראה ריאליסטי

אם חשוב לך שכל הטוב הזה ייראה ריאליסטי ככל שניתן, פאן פקטורי סטרוניק ריל ("אמיתי") נועד בשבילך. זהו ויברטור שעוצב כך שיהיה דומה לפין יותר מויברטורים פועמים אחרים, בהבדל שבניגוד לפין אנושי, הוא מחזיק מעמד יותר זמן.



 

ויברטור פעימות שמעסה לא רק את נקודת הג'י

אם יש לך חיבה לכל מיני סוגים של גירוי ולא רק נקודת הג'י - פאן פקטורי סטרוניק סרף הוא חברך הטוב ביותר, עם עיצוב גלי שמעסה נקודות נעימות בדגדגן הפנימי, בכניסה לווגינה, וכן, גם את נקודת הג'י הנחשקת.



 

גם וגם: ויברטור רגיל משולב עם פעימות

אם החלטת שלא להחליט וברצונך גם וגם, כלומר רוצה גם ויברטור "רגיל" וגם שיהיו בו פעימות למעלה-למטה - פאן פקטורי סאן דייז הוא שילוב בין ויברטור רטט (לשימוש חיצוני או פנימי) לבין ויברטור שעיקרו טפיחות, פעימות ודחיקות קטנות, שעובדות בכל פעם על סוג אחר של קבוצות עצבים וכך נמנעת היווצרות תחושת קהות ואיבוד הרגישות.



 

מאונן אוטומטי לפין (אפילו שניים)

אם יש לך פין והקטע שלך הוא מאונן אוטומטי ולא ויברטור וגינלי, יש לנו שתי הצעות, בטווחי מחירים שונים מאד (האחד במחיר נמוך, השני הוא הקרם דה לה קרם): פריטי לאב ברטון (לבחירה: עם סוללות או בטעינת USB) יעשה את העבודה עם סיבובים, עיסויים ותנועת מעלה-מטה; ולעומת זאת אם החלטת להשקיע במאונן סופר-דופר איכותי משוכלל פרימיום ושאר כתרים, כולל חיבור לאפליקציה והתממשקות עם סרטים ומשחקי וידאו (ברצינות), לאבנס סולאס הוא היהלום שבכתר.




 

ויברטורים שונים ממשפחת סטרוניק של חברת פאן פקטורי (Fun Factory)
ויברטורים שונים ממשפחת סטרוניק של חברת פאן פקטורי (Fun Factory)



0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page