top of page

מהי השפרצה: על סקווירטינג / שפיכה נשית

כל מה שצריך ורצית לדעת על השפרצות אצל נשים: איך זה קורה? כמה? למה? ולמה זה לא כמו בפורנו (כי בפורנו הן מזייפות, זה למה)



כל הנשים משפריצות (גם אלה שאין להן וגינה)! השאלה היא כמה והאם ניתן להבחין בכך. יש שני סוגי נוזלים שיכולים לצאת בזמן עוררות מינית: נוזל נתיזה (Squirting), שהוא חסר צבע ובדרך כלל חסר ריח; נוזל שפיכה (Ejaculation), שהוא לרוב צמיגי, בצבע חלבי ודומה יותר לנוזל הזרע.


הנוזל יוצא מצינור השופכה הנשית אך הוא אינו שתן: הוא מיוצר בבלוטה בשם סקין (Skene), שנמצאת קרוב לנקודת ה-G והיא המקבילה הנשית לערמונית הגברית. יש בו אנזים בשם PSA (שאין בשתן), המצוי בזרע ועוזר לתנועתו; פרוקטוז, שהוא סוכר שמספק אנרגיה לזרע; וקצת שתנן, שבעצם הורג את הזרע. מה התפקיד הביולוגי של כל זה והאם יש בכלל? אממ... שאלה טובה.


כל הנראה ממדי בלוטת הסקין, שמתחברת לצינור השופכה, משפיעים על כמות הנוזלים שהגוף מייצר: בין 0.3 מ"ל, כלומר טיפות בודדות, ל-150 מ"ל - כמעט כוס. אלא שלא תמיד ניתן להבחין בהשפרצה משום שהנוזל יכול לחזור לשלפוחית השתן במקום לעזוב את הגוף.


שפיכה יוצאת לרוב בטפטוף קטן, אלא שבפורנו מציגים תפיסה תיאטרלית הכוללת גייזרים. האמת היא ששחקניות פורנו העידו שהן מזייפות: הן שותות הרבה ומשתינות, או שהן ממלאות את הפות במים באמצעות שטיפה וגינלית ואז יורות מטחי כבוד מרשימים.

* עם ובלי קשר: מרב תעשיית הפורנו נצלנית ומקבעת נורמות בעייתיות.


אפרופו, ב-2004 המועצה הבריטית לסרטים אסרה על הצגת סקווירטינג בפורנו, משום שבישיבות שקיימו הם לא ידעו איך להתמודד עם הנושא, ולכן החליטו להתייחס לנוזל כאל שתן (זה לא!) - מה שמבחינה בירוקרטית סיווג את ההשפרצה בתור פטיש להשתנה, וזה כבר משהו שהמועצה מחרימה. חבל, השפרצה היא נורמלית בהחלט.


בדרך כלל שפיכה נשית מתרחשת סמוך לאורגזמה משום שהשרירים מתרפים, וכיוון שכך לגוף קשה להחזיק את הנוזלים והם משתחררים. אבל כדאי לדעת שאין קשר בין הדברים ולא חייבים אורגזמה כדי להשפריץ. בנוסף, חשוב לזכור שלא מדובר בהישג או כישור שיש לחגוג, ושפיכה לא מעידה על אשה שהיא "טובה יותר" במיטה. זו לא מטרה או מחויבות, זו הנאה.


אם ברצונך להשפריץ בקלות, הרבה פעמים מה שעוזר לכך הוא ויברטור וואנד (שרביט), שהם בעלי מנוע חזק מאד ומגרים את הדגדגן חיצונית, וכמו כן ויברטורים יונקים (המוביל בהם הוא סטיספייר פרו 3, אבל לא רק).



* השפרצה נשית פורסם במקור כשרשור בטוויטר שלי, Swipe2Left והעתקתי את הטקסט לפה, לשם נוחות הקריאה


0 תגובות
bottom of page