top of page

סקירת מוצר: קובקו לוב קנאביס

חומר סיכוך עם קנאביס? האמנם?! סתם שטיק או שזה באמת עובד? יצאתי לבדוק בשבילכןם, אלא מה. המסקנות מפתיעות לטובה



הייתי סקפטית, חשבתי שבטח זה סתם גימיק ולא יקרה כלום, אבל לקובקו לוב קנאביס (Cobeco Cannabis Lube) היו תוכניות אחרות משלו: הוא נתן את הקיק שלו והשפיע למשך זמן רב. איתי זה פשוט לא קרה בזמן המין עצמו - אך זה כמובן לא מעיד לגבייך (מיד יגיע פירוט).


קובקו קנאביס לוב הוא מסכך על בסיס מים ולפיכך מתאים לשימוש עם קונדומים ו/או במין וגינלי (גם אנאלי. אך אם זה אנאלי בלי קונדום עדיף מסכך סיליקון, שנשאר יותר זמן). הוא שקוף, לא מאד נוזלי, ויש לו תוספת בישום עדינה ונעימה. וכן, יש בו גם שמן זרעי מריחואנה מזן סאטיבה.


לי הספיקו לחיצה או שתיים של לובריקנט מהשפופרת ועיסויין באזור השפתיים והווגינה, שם החומר נספג והחל לפעול את פעולתו. כסיכוך, קובקו קנאביס לוב עושה עבודה טובה: הוא מסכך היטב, נספג לאחר זמן, לא מטנף ולא מרגיש דביק ומגעיל. כממסטל - השפעתו ארוכה, גם אם זה מרגיש קצת אחרת.


דיסקליימר חשוב: התנסותי עם קנאביס מצומצמת. שאפתי וויד פה ושם, פעמיים נטלתי טיפות שמן דרך הפה, וזהו בערך. ההשפעה עלייך תהיה אישית בהתאם למה שמוכר לך. למשל, הן השמן והן הלוב השפיעו עלי באיחור ניכר של כמה שעות, אבל אם ההתנסות שלך עם שמן/וויד מהירה יותר, סביר שהלוב ישפיע עלייך באופן דומה, מהר ממני.


ניסיתי את הלוב הן במריחת שפתי הפות והן דרך הפה (כלומר, ירדתי למישהו שסוכך בלוב, ובעצם בהזדמנות נוספת ואך ורק לשם הניסוי גם בלעתי קצת בעצמי, ישר מהשפופרת. לא ניסיתי את הלוב רקטאלית/אנאלית). ההשפעה עלי היתה רק דרך הפות וזו היתה השפעה נפשית שעיקרה שינוי מצב הרוח. לשם השוואה, כשצרכתי שמן, הוא השפיע הן נפשית והן על התודעה, והשמן בלם באופן מורגש מאד את הפקודות מהמוח לגוף. לעומת זאת הלוב לא חסם אותי, ועבורי זה היה מצב עדיף.


לוב קנאביס של קובקו מוגבל בעוצמת ה-high שיספק, והשפעתו עליכןם לא תהיה שונה דרסטית מזו של קנאביס רגיל (כלומר: אם קנביס טוב לך - אז גם הלוב; אם הוא משפיע עלייך לרעה, הלוב לא ייטיב עימך באורח פלאי). הוא מתאים למי שהתנסו בעבר עם קנאביס, וככזה הוא גיוון חמוד.


* זכויות יוצרת לכל הצילומים והתמונות בפוסט זה: Swipe 2 Left



0 תגובות
bottom of page