top of page

ויברטור שהוא גם סכין גילוח? לא! לא! לא!

עם כל הכבוד לפונקציונליות, מגיע הרגע שבו צריך לומר די: אני לא רוצה שסכין הגילוח שלי תדע לרטוט בשישה מקצבים



חברת פריה (Freya, על שם אלת התשוקה-יופי-אהבה-מין-פוריות וגם מלחמה, במיתולוגיה הנורדית) השיקה מוצר, שעם כל הכבוד אין אלא לכנות אותו שיקוץ: Vee - ויברטור שהוא גם סכין גילוח, או סכין שהיא ויברטור. מהההההההה?!

אני יכולה להבין את הרצון הטוב ואת הניסיון ליצור מוצר שיסתווה היטב, עבור מי שמתבייש'ת להחזיק בבית ויברטור. יש מוצרים אחרים שעוצבו מתוך מניע דומה, לדוגמה מעסה דגדגן שנראה כמו ברווז אמבטיה (רעיון חמוד, ביקורות בינוניות ומטה), או שלל דילדואי זכוכית וקריסטלים שנראים כמו קישוט יותר מאשר כמו אביזר מין. בסדר, זה מובן ומקובל. אבל עם כל הכבוד, להפוך את הוויברטור לסכין גילוח?! עד כאן.


לכאורה המוצר בטוח לשימוש: הסכין מתנתקת מהוויברטור, כך שבעת האוננות אין סיכוי לתקלות. סבבה אוקיי. הבעיה שלי, או החשש, הוא דווקא בשימוש השני, כסכין: לא הייתי רוצה שהיא תתחיל לרטוט באחד משישה מקצבים באמצע הגילוח.

כפתור ההפעלה נמצא מתחת לסכין, כך שלכאורה הוא עשוי לפעול בגלל הידוק חזק מדי, או לכלוך שנתקע סתם כך. אפשר רק להניח שהמוצר בנוי כך שזה לא יקרה, אפילו לא בטעות. עם זאת, במקרה הזה החשש - שהוא אולי לא רציונלי - חזק יותר מההסברים. סורי, סכין גילוח וויברטור לא מסתדרים לי ביחד. פשוט לא. אפילו לא בשביל הגימיק.


באותה הזדמנות, בואו נדבר על העיצוב: הסכין, כשהיא יחד עם הויברטור, נראית כבדה ומסורבלת, לא הייתי רוצה להתגלח ככה. וגם, אפרופו הסוואה, די מחשיד לגלות במקלחת סכין ששונה מכל עיצוב מקובל: ידית עבה וכבדה במקום ידית דקה לאחיזה קלילה - לתחושתי היא תעורר דווקא יותר שאלות.

גם הוויברטור עצמו הוא לא איי-איי-אי, הייתי אומרת. אולי זו קטנוניות מצידי, אבל הוא נראה... רגיל כזה, ישר וחלק מדי, חסר עניין, ובכלל לא רך. כך שגם מבחינה פונקציונלית, לטעמי לפחות הוויברטור יוצא קרח מכאן ומכאן, והשימוש הנוסף לא תורם לו - לא בשימושיות כסכין גילוח ולא בשימושיות כוויברטור שמגיע למקומות הנכונים, או שמפצה על כך בגימיקים אחרים.


ואולי אני סתם בומרית.





0 תגובות
bottom of page