top of page

האותיות הקטנות מאחורי זמן השימוש של צעצועי מין


כשחברות סופסוף מציינות מה זמן השימוש בצעצועי מין, הכוונה היא לזמן שימוש מקסימלי. ולכן מתסכל שבעתיים כשזמן הטעינה ארוך פי ארבעה



צריך לפתוח את זה: כשחברות מסכימות בטובן לספר לנו מה זמן השימוש של צעצוע מין (אל תטעו, לא כולן עושות את זה), מה שהן מתכוונות בעצם הוא *עד* משך הזמן שצוין: אם תפעילו את המוצר בעוצמה הנמוכה ביותר, הוא יספק את מספר הדקות או השעות שנכתב. ואילו כאשר מדובר בעוצמות גבוהות יותר - הבטריה הפנימית תגמר מהר יותר. ובינינו, רובנו לא נשתמש בעוצמה הנמוכה ביותר לאורך זמן אלא נעדיף לשחק עם עוצמות או סוגי רטטים, אחרת בשביל מה המציאו אותם? ;)


ככל שהבחנתי עד כה, יש רק חברה אחת שמציינת את זמני השימוש במהירויות השונות - נמוכה, בינונית וגבוהה - וזו לאבנס (חיבתי לוואנד של החברה, לאבנס דומי 2, ידועה. שלא להזכיר את לאבנס Lush 3 שהוא אחד המוצרים הפופולריים ביותר בחנות ובכלל). בכל אופן, גם להגיע לנתונים המפורטים של לאבנס לא כזה פשוט: באתר החברה זה רק אם נמצאים בעמוד הרכישה ורק אם תדעו איפה ועל מה ללחוץ.

* איזה כיף לכןם שעשיתי את העבודה הקשה, ואצלנו הנתונים מפורטים בצורה ברורה וקלה.


לא הייתי מתעצבנת כל כך אלמלא התעסקתי לאחרונה עם צעצועים שדורשים 4.5 שעות טעינה עבור שעה אחת של משחקים לכל היותר (לא Lovense. אגב, שם המאזן הוא כשעתיים טעינה ל-4 שעות עבודה, שזה יפה מאד. כן ירבו. לעומת זאת, אני בהחלט מסתכלת לכיוון של סטיספייר, שיש להם אחלה מבחר ואחלה גישה, אבל כמה מצעצועי המין שלהם פשוט דורשים פורפליי-טעינה ארוך וגומרים מהר, וכן, גם Fun Factory, שהמוצרים שלה מעולים, אבל הטעינה ארוכה ארוכה וזמן הריצה נמוך). זה מרגיש כמו רמאות: כל כך הרבה השקעה עבור כל כך מעט תמורה!

0 תגובות
bottom of page