top of page

שאלת המהות: על צעצועי מין ומשחק זוגי

"הצעצוע בא במקומי", "האגו ייפגע אם צעצוע מין יירד לה/לו טוב ממני" - אלה טענות מובנות, אבל קחו בחשבון שבמין, הספוטלייט הוא על ההנאה


בתמונה: לאבנס דולצ'ה, Unsplash


אמרתי ואמשיך לומר: צעצועי מין הם תוספת לחיי המין, ולא באים על חשבון "הדבר האמיתי". עם זאת חשוב להבהיר שמין איננו חדירה בהכרח, ואם מישהי או מישהו יתרכזו בצעצוע יותר מאשר בך, הבעיה היא לא בצעצוע ולא בסיטואציה: זה לא משום שהצעצוע בא לתפוס את מקומך, ובטח שלא לתפוס לך את הטריטוריה או להחליף את מה שאת'ה עושה הכי טוב לפרטנר'ית.


למרות העלבון הראשוני (הוא מובן!) והתחושה שהאגו נפגע, נסו לשנות את זווית החשיבה. במקום להאמין שאתםן הספוטלייט ושהצעצוע מתחרה בך, עדיף להסתכל על המצב כפי שהוא: זו העצמה לחיי המין, וההנאה - כן, גם של מי שאיתך - היא זו שחשובה יותר. השתתפו במשחק: הרי גם אם במהלך המשחק יש לכםן "תפקיד" קבוע, למשל הפרטנר'ית החמיא'ה לכןם על יכולת המציצה או הירידה, זה לא שצעצוע עושה זאת טוב יותר ממך וייקח לך את התפקיד - הוא עושה זאת אחרת, ואת'ה עדיין במשחק. זו לא תחרות. מנקודת מבטי המשוחדת, אם האופציות הן שהפרטנר'ית י/תגמור מאקט בלעדי שלכםן, או י/תגמור באופן מועצם מצעצוע - בלעו את האגו ותנו למי שאתכםן לסעור.


תנו לפרטנר'ית ליהנות, הביטו בגוף המתפתל, בהבעות הפנים המשתנות, קחו את הצעצוע והיו אלו ששמיםות אותו על גופה/ו. אפשר גם - בהסכמת וברצון הצד השני כמובן - להכניס אצבעות או לשלוח לשון שתעבור על הגוף, תמצוץ ותלקק; אפשר לצבוט את הפטמות או להכניסן בין השפתיים; אפשר להצטרף בעוד הרבה דרכים אחרות, ישירות או עקיפות. היו חלק מההנאה.


וכמובן, ישנם צעצועי מין לזוגות וצעצועי מין נשלטים באפליקציה, שמעצם מהותם נועדו להפוך סקס למשחק מהנה והתגרות הדדית של שני הצדדים.


חדירה היא לא המהות, אגו ורצון להרשים עם "ביצועים" הם לא המהות. הנאה כן.



0 תגובות
bottom of page