top of page

סקירת מוצר: סטיספייר מולטי פאן 3

סקרנו את סטיספייר מולטי פאן 3, הצעצוע הרב גוני מבית סטיספייר, לשימוש כמשחק יחיד או זוגי. Swipe2Left נהנתה, מה אמרו הפרטנרים שלה?


בהתחלה הפרטנר המהם בעליצות. לחצתי על הכפתור והעברתי לרטט מוצלח. בבת אחת העיניים שלו נדלקו וגבו התקשת. סטיספייר מולטי פאן 3 (במקור: Satisfyer MultiFun 3, הנמכר גם תחת השם Endless Fun), הוכיח את עצמו. ז'ה טם.


חברת סטיספייר היא האיקאה של צעצועי המין: היא מייצרת מוצרים יעילים במחירים נמוכים. מולטי פאן 3, שזכה בפי לכינוי 'עינו של סאורון', על שום צורתו, אינו שונה: הוא יעיל. מאד. לשני המינים. מדובר בצעצוע שיכול להיות אישי או זוגי - בהתאם לזמינות ולהעדפתך, ומאפשר לגרות מספר רב של אזורים בגוף.


החלק העליון, ה"קרניים", יכולות לחבוק או לעמוד מעל הפטמה, הדגדגן, האשכים, הפין, הרקטום, כיפת הפין, ה… הבנתןם את הרעיון. החלק התחתון, ה"ידית", היא ויברטור. לכל אחד מהחלקים מנוע נפרד ורטטים שניתן להפעיל בנפרד. הקרניים גם מסתובבות ב-180 מעלות, למקרה שתעדיפו להחזיק בזווית שונה.


סטיספייר, כמו סטיספייר, עושה צעצועים עם ממשק אינטואיטיבי: כפתור עם נקודה אחת (ויברטור), כפתור עם שתי נקודות (שתי קרניים), לחיצה ארוכה להפעלה או כיבוי ומעבר בין רטטים באמצעות לחיצות קצרות. עבורי הכפתורים היו קצת קרובים מדי, וכשרציתי את רטטי הקרניים בלבד הפעלתי גם את הויברטור בטעות.


את התגובות שלי אני מכירה, ואני כבר יודעת איזה רטט עושה לי את זה, ויכולה לתפעל את הצעצוע באופן שיסב לי סיפוק מיידי. מה לגבי הפרטנר? חובב הצעצועים התמסר מיד לרטט וביקש לחקור את המקצבים השונים, עד שמצא את המתאים לו ביותר. אני בינתיים התיישבתי עליו, כשהידית מספקת תוספת חיכוך.


פרטנר שני התלהב מהקונספט, אבל כצעצוע זוגי, מה שנראה יפה בתמונות פחות עבד לנו: הצורך להחזיק אותו תוך כדי תנועה (שנינו זזנו והתחככנו הרבה) הסיח את הדעת, גרם לכך שקיפלנו איברינו במה שהזכיר תנוחות יוגה, עד שלבסוף שמטנו את מולטיפאן 3, ורק מדי פעם נטלנו אותו כתוספת גירוי לאחת.ד מאיתנו.


בשורה התחתונה, סטיספייר מולטי פאן 3 מהנה מאד ומהווה תוספת ראויה למגירת הצעצועים. מתחילות'ים יהנו לחקור איתו את הגוף, ומנוסות'ים יאהבו את הורסטיליות שלו. בונוס: פרט לשחור המתבקש, הצעצוע מגיע גם בצבעי לבן ובצבע כחול כהה.


* ביקורת המוצר על סטיספייר מולטי פאן 3 התפרסמה במקור בטוויטר שלי, Swipe2Left והעתקתי אותה לכאן לשם נוחות הקריאה.



0 תגובות
bottom of page