top of page

סקירת מוצר: לאבנס דומי 2 מיני וואנד

היא לא הכי גדולה, היא ממש לא הכי חדשה בשוק, אבל או-הו מה שלאבנס דומי 2 יודעת לעשות, ו-וואו איזה שיאים שהיא מביאה אליהם. רשמים מהתנסות ארוכה ומסופקת


לאבנס דומי 2 היא ההוכחה שצעצוע לא חייב להיות הכי גדול או חדש כדי להיות מוצלח מאד. היא וואנד (שרביט, ויברטור לעיסוי חיצוני של הגוף וספציפית הדגדגן) ותיקה בשוק - אני קניתי אותה לפני למעלה משנה (היא יצאה לשוק במהלך 2020) - ולמעשה היא מוגדרת כמיני וואנד. אבל או-הו מה שהיא מסוגלת לעשות ואיזה שיאים והשפרצות שהיא מטיסה אליהם.

ראשית, זו Lovense Domi 2. עכשיו בואו נדבר עליה.



יתרונה הגדול של Domi 2 מבית Lovense הוא החיבור לאפליקציה (שיש גם לכמה וואנדים אחרים בשוק. פחות מכפי שראוי, אם תשאלו אותי), עם זאת גם בלעדיו היא פשוט יעילה. יש לה שלוש עוצמות רטט שאי אפשר לעמוד בפניהן (לשם המחשה: אני גומרת איתה גם דרך מכנסי טייץ), וכמה סוגי ויברציות שהופכים את האוננות - או העיסוי - לחוויה המשלחת רעידות חשמל בגוף.


ודאי תאמרו "סבבה, יש הרבה וואנדים יעילים בשוק , מה כבר משנה האפליקציה?" - התשובה היא שהאפליקציה היא ההבדל בין "יאווו, הו וואו" לבין 'יאווו הו וואו נדגפמםח56&@W TY@ אבדה לי היכולת לדבר': בהפעלה רגילה, הבחירה היא בין סוג רטט אחד בכל פעם; עם האפליקציה, אפשר להגדיר מחדש את עוצמות הרטט ו/או לקבוע מראש רצף אישי בו הרטטים משתנים מדי מספר שניות, וגם לבחור מהירויות שונות שלהם - ואז פשוט לראות זיקוקים.


פיצ'רים אחרים של האפליקציה הם להשתמש ברצפי ויברציות שאחרות תכנתו ושיתפו (שימושי מאד למי שאין סבלנות לעשות זאת לבד - זו היתה העדפתי), הפעלת הוואנד באמצעות קול (תןי למי שאיתך לשיר לדגדגן), הרשאת חיבור לאפליקציה של פרטנר'ית כדי לתת שליטה על דומי 2 מכל מקום (כיוון שזו שליטה מהטלפון, אז באמת מכל מקום, גם אם הפרטנר'ית בחו"ל), ושעון מעורר. ייפ, בדיוק מה שקראת - להתעורר מאורגזמה.



יתרון נוסף הוא שזמן השימוש של דומי2 ארוך משמעותית מוואנדים אחרים בשוק: על פי רוב, בצעצועים אחרים שעתיים טעינה יתנו לך עד שעתיים שימוש - אצל Lovense Domi 2 מדובר ב-5-6 שעות שימוש של אושר טהור. וגם שירות הלקוחות של Lovense יעיל, שזה לא מובן מאליו.





0 תגובות
bottom of page