top of page

קוק רינג (טבעת פין): מה הקטע ואיך להשתמש?

מצד אחד, גוף זר שחונק איבר זכרי רגיש, מצד שני ההבטחה לזקפה ארוכה יותר ואורגזמה חזקה יותר. מה הן קוק רינגס, איך נבחר את הנכונה ומה לעשות איתה בפועל?



קורה לא מעט שלזכרים יש אישיו עם הזין במין: עומד, לא עומד, מחזיק לאורך זמן, קטן, ארוך, מפותל, נופל, קם. לכן, כדי לפתור חלק מהעניינים וכדי שיוכלו להרגיש שהזקפה חזקה יותר וארוכה יותר ("אורגזמה עוצמתית יותר!" יאמרו הפרסומות, ותכלס זה נכון), המציאו את טבעת הפין: קוק רינג.


מה שטבעת פין עושה זה לאפשר לדם שהוזרם לפין להשאר בו יותר זמן, ובכך היא אכן מאריכה את משך הזקפה ואת החוזק שלה. זה קורה משום שהדם נכנס דרך העורקים, שנמצאים בצד הפנימי של הפין (ובכך הוא ממלא את החללים בפין הרפוי), ויוצא מהוורידים, שהם בצד החיצוני. קוק רינג לוחצת על הוורידים ומאטה את יציאת הדם. יותר דם = פין יותר נוקשה.



קוק רינג צריכה להיות מחומר גמיש אך לא מדי. גמיש - כדי להיטיב את הטבעת על הגוף וכדי להסירה בלי שינשור הזין, מה שקריטי במיוחד בהתנסויות ראשונות (וכך לדוגמה, מתכת נחשבת נוקשה מדי ותתאים רק למי שכבר התנסו לא מעט); מאידך, עליה להיות לא גמישה מדי - כי בסופו של דבר הרעיון הוא ללחוץ, וחומר גמיש מדי (כמו ג'לי) לא יתהדק מספיק ובכך יאפשר לדם לצאת, מה שקצת מפספס את הפואנטה. בשורה התחתונה, סיליקון הוא בחירה נהדרת ומומלצת.



פרמטר חשוב הוא הגודל: הטבעת צריכה להיות לא רחבה מדי אך גם לא הדוקה מדי. לשם כך יש לקבל מושג לגבי ההיקף הדרוש, באמצעות מדידת עובי הפין בזקפה מלאה (המדידה קלה מאד: קחו שרוך והקיפו את הפין בחלקו העבה ביותר שאינו הכיפה או העטרה, מדדו בסרגל את אורך החוט כפי שהקיף פעם אחת את הפין. זהו. זה ההיקף). מכאן, אפשר להתנסות עם כמה גדלים קרובים של טבעות: עדיף להתחיל עם קוק רינג גדולה מדי מאשר קטנה מדי - קחו בחשבון שאפילו הפרש של 2 מ"מ יהיה משמעותי. לחלופין, יש טבעות בעלות גודל מתכוונן (שלוש דוגמאות מומלצות), והן אופציה מצוינת שתאפשר גמישות והתנסות בהיקפים שונים. טיפ: אם הזקפה לא נוחה או כואבת - המשמעות היא שהטבעת קטנה מדי.


אפשר לענוד קוק רינג בשלוש דרכים: סביב בסיס הפין, תחת האשכים (מה שמונע נדנוד שלהם, מגביר את חיכוך העור וכבונוס נותן להם מראה פוש-אפ), או שילוב של השניים: סביב הפין והאשכים ביחד. וריאציות אחרות, למי שכבר חוו מה נעים יותר, הן טבעת פין בשילוב באט פלאג (פלאג אנאלי) או טבעת פין בשילוב מותח אשכים (בול סטרצ'ר), וכמובן: האם הטבעת כוללת רטט או לא.


מבחינת פרקטיקה, את הקוק רינג יש לענוד בזמן זקפה חלקית (אם הזקפה מלאה, סביר שיכאב לך לנסות להשחיל את הפין דרך הטבעת). אם אין לך נסיון, עדיף להרחיב את הטבעת בידיים למקסימום, ואז להעביר בה את הפין ואם ברצונך להדק את האשכים - אז גם אותם, אחד בכל פעם.

עניין בטיחותי קריטי שחשוב לדעת: אסור לענוד טבעת פין יותר מ-30 דקות כדי להמנע מסיבוכים (כלומר, האפשרות שיווצר נמק עקב עצירה ארוכה מדי של זרימת הדם).




0 תגובות
bottom of page