top of page

ויברטור ממוקד דגדגן: מה זה ואיך נשתמש בו?

בין אם מדובר באורגזמה מהירה או בהתענגות ארוכה, ויברטורים ממוקדי דגדגן - אלה שנראים כמו עט נובע - נועדו לעשות לנו טוב באופן הכי מדויק שאפשר ובלי לעצבן

בתמונה: זומיו X


פיתוח די חדש בתחום הצעצועים הם ויברטורים דקיקים שמסתיימים במעין "אנטנה" עם גולה. אלה הם ויברטורים ממוקדי דגדגן, ובמקום לרטוט ה"גולה" - שמחקה את האצבע שלנו (הדרך העתיקה ביותר לאוננות) - מסתובבת במעגלים קטנים, סביב אזור ממוקד מאד, לדוגמה הדגדגן או הפטמה.


הנה שתי דוגמאות למוצרים ואז נמשך בהסברים:





המטרה של ההתמקדות בשטח קטן היא להבטיח אורגזמה מהירה: הדגדגן הוא שטח מרובה עצבים, ומוטב שתהיה בו תנועה קלה ועדינה כדי לא לעצבן (#בחבחבח) אותם. המיקוד והמהירות לא פוסלים משחקים ארוכים ו/או שרשרת אורגזמות.


הוויברטורים ממוקדי הדגדגן יכולים לשמש במסגרת משחק סולו או משחק זוגי, ומשקלם המועט וצורתם דמוית העט מאפשרים לאחוז אותם בכל תנוחה ולשלב אותם בכל מצב, כולל תוך כדי ההתעלסות עצמה. רק צריך לזכור: זהו ויברטור חיצוני בלבד, והוא לא נועד להכנסה - לא לווגינה ולא לפי הטבעת.


השימוש בפועל דומה לאוננות בעזרת האצבעות: ראשית רצוי לפסק בשתי אצבעות את השפתיים החיצוניות (האצבעות פונות מטה), ובעזרת היד השניה לעקוב עם המעסה סביב פתח הווגינה והשפתיים החיצוניות, בעיקר כדי לבנות מתח. אחר כך ניתן לעבור לאזור שקרוב יותר לדגדגן, ובכך להגביר את ההנאה, עד שהטיול והטיזינג ייגמרו בכפתור הדגדגן עצמו.


מפה, מדובר בחקר של הדגדגן - הצעצוע, המהירויות השונות והאינטנסיביות (עד כמה הוא יונח בקלילות או יוצמד חזק - מה שיאט אותו). זכרו: לכל אחתד דגדגן שונה ורגישויות שונות, כך שאין נוסחת פלא.


כמו הרבה צעצועים אחרים, גם פה ניתן למצוא ויברטורי בייסיק במחיר נמוך יחסית (סטיספייר כמובן שלחו כמה נציגויות), ועד ויברטורים משוכללים יותר (דוגמת לאבנס היפי, שצידו השני משמש בויברטור חדירה) וגם Dame Eva, ויברטור ש"מתלבש" על השפתיים ונשאר שם להתמקד ברטטים לדגדגן ללא צורך להחזיקו.











0 תגובות
bottom of page