top of page

כשהזמנת דיסקרטיות מאליאקספרס [תמונה]

יש סיבה שחבילות באתר נשלחות עם חברת שליחויות עד הבית או לכל הפחות בדואר רשום, והסיבה היא פרטיות: לא כל השכניםות צריכותים לראות מה הזמנת



אין צורך להסביר מדוע פרטיות חשובה, ונכון, באליאקספרס מחירי המוצרים קורצים מאד והחנויות מבטיחות שהם יישלחו באריזה אטומה ועם מדבקה שלא תסגיר במה מדובר - אבל זו התיאוריה, ובפועל בקצה השרשרת נמצאים דוורים ודווריות, שינסו לדחוף בכל מחיר את החבילה לתיבת הדואר, כדי לחסוך טופסולוגיה בהמשך (למי יש כוח להזין פרטים למחשב עם מספר מדף, מספר טלפון לשליחת סמס וכו'. נו באמת, תנו לגמור את היום).


זה בדיוק מה שקרה לאחד הזוגות אצלי בשכונה, שהזמינו מוצר שתכננו ליהנות ממנו באופן פרטי, והדוור דחף אותו לתיבת הדואר בברוטליות, באופן שקרע את השקית האטומה, וגרם לאחד המוצרים, פלאג אנאלי, להשתלשל במלוא הדרו מחוץת לתיבת הדואר, כך שכל שכן ושכנה יכלו לראות מי הזמינו ומה. לא נעים, הא?


פלאג אנאלי שחור בשקית שקופה משתלשל לעין כל מתיבת דואר בבניין משותף
* פלאג אנאלי בשקית שקופה משתלשל מתיבת דואר בבניין משותף. התמונה נערכה כך ששמות הדיירים על תיבות הדואר טושטשו ופרטים מזהים של הבניין ברקע נערכו אף הם. צילום: Swipe 2 Left

אני שמחה לומר שאצלנו באתר מוצרים נארזים באופן בטוח, דיסקרטי ומוקפד, והמשלוחים הם באמצעות חברת שליחויות עד הבית (בד"כ DHL או שירות אקספרס של דואר ישראל), או בדואר רשום, ותמיד בתוך מעטפה אטומה או קופסת קרטון אטומה. השימוש בשליחויות עד הבית מבטיח שהקופסאות והמעטפות לא יידחפו לתיבת הדואר, ותוכנן הרגיש לא ייחשף.

0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page