top of page

צעצועים משעממים: למתחיליםות או סתם פארש?

מה בעצם נחשב צעצוע למי שבתחילת הדרך, והאם לזרוק עליהםן צעצועים בסיסיים מתוך הנחה שלא יתמודדו עם מה שחזק ומשוכלל?



יש דילמה קבועה בנוגע לצעצועים בסיסיים ולא מאד מרשימים מבחינת תכונות או יכולות: האם להגיד בפה מלא שהם פארשים, או שמא לסווגם כצעצועים למתחיליםות?


לכאורה, הסטנדרטים של מי שבתחילת הדרך נמוכים יותר והציפיות מעטות. חבל שישקיעו כסף בדברים משוכללים או עם רטט פצצתי שעשוי להיות טו מאץ'. מנגד, מתחיליםות הם לא מזבלה לשאריות. הרי אם צעצוע הוא לא טוב, אז הוא לא טוב, ולא עניין של "טעם לא מפותח", כאילו מדובר בילידיםות נבעריםות.


בעיני, צעצוע צריך לתת טעם של עוד, לגרום לרצות להמשיך. צעצוע בסיסי יכול להיות מעולה, אבל צעצוע שלא עושה את העבודה הוא זלזול בלקוח'ה ויותר מכך: כזה שמוציא שם רע לשאר ויכול להרחיק קהל פוטנציאלי, שאח"כ ידיר רגליו כליל. לא חבל?


הסטנדרטים של כל התעשייה השתנו. אם פעם שלוש עוצמות רטט היו 'וואו', עכשיו הדרישה המינימלית היא עשרה סוגי עוצמות ורטטים. סטנדרטים יכולים להיות גם אישיים: העניין הוא שעם הזמן דעה יכולה להשתנות וצעצוע שאהבתי פעם, הוא כזה שאולי עכשיו פחות ירשים. כלומר, גם מה שפעם היה משוכלל מספיק לטעמי - ויהיה כזה עבור אחרות'ים כיום - הוא כזה שכבר לא יספק אותי עכשיו, בין אם בגלל סטנדרטים שונים ובין אם סתם. וזה בסדר לחזור אחורה ולומר: "פעם הוא התאים לי, עכשיו הצרכים שלי השתנו, אני רוצה יותר".


בלי קשר, יש באתר קטגוריה של צעצועי מין בסיסיים במחירים נמוכים, ומה נאמר, הם עושים את העבודה.

0 תגובות
bottom of page